Subject: Päring isikutele kuuluvate kinnistute kohta
From: "Ardi Rebane" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 13:47:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp E-kinnistusraamatu haldaja

Seoses kliendi võlanõudega ja hagi tagamise võimaluste väljaselgitamisega
ning tuginedes AdvS § 41 lg 1 p 4 palun väljavõtet (nimekirja)
alljärgnevate isikute omandis olevate kinnistute ja nende kasuks seatud
hoonestusõiguste kohta:

1.	OÜ JARR (Registrikood: 16550560);
2.	Jüri Reinumägi (isikukood: 37202095712);
3.	Annika Talbonen (isikukood: 48205072769)
4.	Siim Müllerson (isikukood: 39111292733)

Lugupidamisega

Ardi Rebane

Vandeadvokaat/Attorney at Law

Advokaadibüroo HETA/Law Office HETA

Peterburi tee 2f 11415 Tallinn

Ülemiste Ärimaja

ESTONIA

Tel: + 372 6 99 66 11

Mob.: + 372 56 273 830

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.heta.ee/> www.heta.ee

--------------------------------------------------------------------------
-

This message is intended only for the use of the addressee(s) and may
contain information that is privileged and confidential. If you are not
the intended recipient, you are hereby notified that any use or disclosure
of this communication is strictly prohibited. If you have received this
communication in error, please delete all copies of the message and its
attachments and notify the sender immediately.

--------------------------------------------------------------------------
-